Skip to content
30 september, 2015 / AnkiD

”Varför välja coaching för att våga vara framgångsrik” säger Tanja Sundqvist!

tanja

Tanja Sundqvist var an av utställarna på vår senaste Shine event, den 24 september, ”Våga vara framgångsrik”

Vem är Tanja Sundqvist?

Jag brinner för att hjälpa människor att nå sina mål. Under coachningen fokuserar jag på de förmågor, resurser och kreativitet som du redan har. Du kommer uppleva att nya lösningar banar väg för din framgång.

Jag är Diplomerad Professionell Coach och NLP Business Practitioner. Tidigare har jag arbetat med människor i svåra situationer på Migrationsverket, där jag även är livs och karriärcoach.

Varför skall man anlita dig som coach, Tanja?

Som coach hjälper jag dig att formulera ditt mål så att du har en klar bild av vad framgång innebär för dig. Du kommer få ökad förståelse för tankar, känslor, värderingar och färdigheter som du redan har. Genom dina nya insikter kan du lättare göra de val du behöver göra. Du kommer att fokusera på det som är viktigt och du vågar vara framgångsrik. ”Tar du hjälp av mig som coach så kommer du att nå ditt mål mycket snabbare”.

Tack Tanja för att du ville vara med oss och dela med dig av dina kunskap!

Kommentera

